Kursus i Tyskland.
- kimbp
- Gæst
-
15 år 4 måneder siden #4275
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Kursus i Tyskland.
Hej Erik
Ser ud til at være et lærerigt kursus du var på. Vildt at de bruger helt nye biler til formålet!![:ohmy: :ohmy:](/media/kunena/emoticons/shocked.png)
Hilsen
Kim
Ser ud til at være et lærerigt kursus du var på. Vildt at de bruger helt nye biler til formålet!
![:ohmy: :ohmy:](/media/kunena/emoticons/shocked.png)
Hilsen
Kim
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Carlo
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
-
Mindre
Mere
15 år 4 måneder siden #4276
af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Kursus i Tyskland.
Hej Erik.
Ja det ser godt nok helt vildt ud - at klippe hul i biler vi andre står og \"savler\" over - og så i arbejdstiden.....![:pinch: :pinch:](/media/kunena/emoticons/pinch.png)
På den anden side syntes jeg at det er flot at vi som gode \"naboer\" kan komme på kursus hos hinanden. Skal ikke gøre mig alt for klog på redderuddannelserne i Danmark, men jeg tror på at tyskerne har en vis ekspertise ifm. bilskader på \"Das Autobahn\" - og hvorfor så ikke drage nytte af denne viden.
Et sidste spørgsmål: skulle i tømme lommerne inden i smed kedeldragterne og kørte hjemad?![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
Carlo, Brønshøj.
Ja det ser godt nok helt vildt ud - at klippe hul i biler vi andre står og \"savler\" over - og så i arbejdstiden.....
![:pinch: :pinch:](/media/kunena/emoticons/pinch.png)
På den anden side syntes jeg at det er flot at vi som gode \"naboer\" kan komme på kursus hos hinanden. Skal ikke gøre mig alt for klog på redderuddannelserne i Danmark, men jeg tror på at tyskerne har en vis ekspertise ifm. bilskader på \"Das Autobahn\" - og hvorfor så ikke drage nytte af denne viden.
Et sidste spørgsmål: skulle i tømme lommerne inden i smed kedeldragterne og kørte hjemad?
![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
Carlo, Brønshøj.
- Daniel
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
-
Mindre
Mere
15 år 4 måneder siden #4281
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Besvaret af Daniel på emne Sv:Kursus i Tyskland.
Hej Erik.
Tak for billederne.![:) :)](/media/kunena/emoticons/smile.png)
Kan forestille mig at I har hygget jer gevaldigt, med at skære de fine biler i småstykker.![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
Nu var der vel ikke nogen der kom til skade, det giver nogle skarpe kanter hist og her.?
Tak for billederne.
![:) :)](/media/kunena/emoticons/smile.png)
Kan forestille mig at I har hygget jer gevaldigt, med at skære de fine biler i småstykker.
![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
Nu var der vel ikke nogen der kom til skade, det giver nogle skarpe kanter hist og her.?
![:P :P](/media/kunena/emoticons/tongue.png)
Med venlig hilsen Daniel.
- Erik Uldall
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
-
Mindre
Mere
15 år 3 måneder siden #4300
af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Kursus i Tyskland.
Der måtte ikke \"lånes\" noget som helst fra bilerne.![:whistle: :whistle:](/media/kunena/emoticons/whistling.png)
Når tag og sider er klippet af, så har vi sådan nogle afdækningsstykker med magneter i som man sætter på de skarpe kanter.
Hilsen Erik.
![:whistle: :whistle:](/media/kunena/emoticons/whistling.png)
Når tag og sider er klippet af, så har vi sådan nogle afdækningsstykker med magneter i som man sætter på de skarpe kanter.
Hilsen Erik.
![B) B)](/media/kunena/emoticons/cool.png)
Tid til at oprette siden: 0.076 sekunder
- Du er her:
-
Hjem
-
Forum
-
Honda Blackbird Club Denmark
-
Ikke Blackbird ting
- Kursus i Tyskland.