Google Maps

• Martin
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #3872 af Martin
Google Maps blev oprettet af Martin
Var lige en tur i Århus i går og kom på vejen hjem til at køre bag en anden BB-ejer. To lysreguleringere længere fremme kom vi til at holde ved siden af hinanden, hvorefter gutten slår visiriet op og siger \"Fed knallert\"... Det er da god værkstedhumor!!

De fik mig til at se efter andre BB-ejere i nærheden af Viborg. Men kære ADMIN's hvorfor er det kun nogle, der har Google-maps under deres profil og andre der ikke har??

Kunne i ikke lave det sådan, at man kunne se alle medlemmerne på ét google-map? Så ville det være lettere at finde andre, hvis man lige har brug for en snak eller et godt råd?

//Martin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• Nybølle
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #3873 af Nybølle
Besvaret af Nybølle på emne Sv:Google Maps
jeg vil ikke gøre mig alt for klog men det er måske fordi der er nogen der har skrevet addresse ind på siden her i deres profil, og andre ikke har???
ville da være en god og realistisk forklaring :O)

• Nybølle
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #3874 af Nybølle
Besvaret af Nybølle på emne Sv:Google Maps
i øvrigt kan jeg ikke selv finde kortet nu, men kan godt huske jeg har set det... hmm:whistle:

• Martin
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #3875 af Martin
Besvaret af Martin på emne Sv:Google Maps
Kortet står ved nogle personer, når i ser under menuen medlemsliste til venstre. Ved nogen, der har angivet deres adresse står det, andre ikke. Tag f.eks. mig.. Jeg har skrevet adressen, men der er ikke et kort!!

//Martin

• Christer
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 5 måneder siden #3879 af Christer
Besvaret af Christer på emne Sv:Google Maps
Hmm - det ser godt nok ikke helt OK ud, men jeg er sikker på at Webmaster/knek kan give en god forklaring:)

Mvh.
Christer

Med venlig hilsen
Christer

• scoop
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #3882 af scoop
Besvaret af scoop på emne Sv:Google Maps
yo

under min profil/ rediger / rediger profil/ kontakt oplysninger... vil kunne rette i jerges profil..
neders i rette feltet kan i intaste kordinater ;)

så kan man da starte der og rammer man ikke plet :pinch: så kan admin hvis hjælpe lidt :woohoo:<br><br>Indlæg redigeret af: scoop, den: 2009/09/03 13:06

• Jéan
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #3883 af Jéan
Besvaret af Jéan på emne Sv:Google Maps
Hej Martin

Jeg ved ikke hvor meget du skal ligge i de der google-map, du kan prøve at slå op på bjarne pedersen medlems nummer 124 bjarne har oplyst sin adresse i höganäs på vestkysten ikke så langt fra helsingborg \&quot;i sverige\&quot; bjarne´s goolge-map viser at han bo på gotland på østkysten. :dry:

~Jéan

Tid til at oprette siden: 0.075 sekunder
Leveret af Kunena Forum