Speedometer
- madhed
- Gæst
-
15 år 8 måneder siden #3140
af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Speedometer
hejsa. mit speedometer og div. funktioner holdt op med at virke i efteråret. ledt efter fejlen i vinters og havde til sidst hele speedo meter huset hos en auto elektriker for at han skulle kigge på det. han fandt ud af at de printbaner som ligger helt blottet uden dæksel eller lignende bag på speedometer huset , og som går i kontakt med multistikkene , når de blivet klikket fast , var der gået en kobberbane i. han lavede en lus og nu virker det igen. 384 kr. du kan se på printbanerne om de ser lidt sorte og slidte ud. der kan måske være en begyndende dårlig forbindelse der , som kommer og går.
hilsen mads
hilsen mads
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- robin
- Emne forfatter
- Gæst
-
15 år 8 måneder siden #3142
af robin
Besvaret af robin på emne Sv:Speedometer
Post:hejsa. mit speedometer og div. funktioner holdt op med at virke i efteråret. ledt efter fejlen i vinters og havde til sidst hele speedo meter huset hos en auto elektriker for at han skulle kigge på det. han fandt ud af at de printbaner som ligger helt blottet uden dæksel eller lignende bag på speedometer huset , og som går i kontakt med multistikkene , når de blivet klikket fast , var der gået en kobberbane i. han lavede en lus og nu virker det igen. 384 kr. du kan se på printbanerne om de ser lidt sorte og slidte ud. der kan måske være en begyndende dårlig forbindelse der , som kommer og går. hilsen mads
Hej det er en som sendte det her til mig Han hedder mads er det noge muldman
Hilsen Robin
Hej det er en som sendte det her til mig Han hedder mads er det noge muldman
Hilsen Robin
- robin
- Emne forfatter
- Gæst
-
15 år 8 måneder siden #3143
af robin
okay jeg hade ikke set at det var kommet på siden men tak mads det vil jeg kigge efter om det kunne være det
- Muldmand
- Gæst
-
15 år 8 måneder siden #3200
af Muldmand
Besvaret af Muldmand på emne Sv:Speedometer
Hej Robin
Det lyder da som en relevant mulighed.
Med venlig hilsen
Muldmand
Det lyder da som en relevant mulighed.
Med venlig hilsen
Muldmand
- robin
- Emne forfatter
- Gæst
-
15 år 8 måneder siden #3207
af robin
Hej hvorfor kan gpser ikke finde din vej får en solvænge i stede for
- Muldmand
- Gæst
-
15 år 8 måneder siden #3215
af Muldmand
Hej Robin
Min GPS finder adressen med det samme (TOMTOM). Jeg har hørdt om andre typer som kan have problemer??. Prøv igen den skal sgu lære det.
Med venlig hilsen
Muldmand
Min GPS finder adressen med det samme (TOMTOM). Jeg har hørdt om andre typer som kan have problemer??. Prøv igen den skal sgu lære det.
Med venlig hilsen
Muldmand
- robin
- Emne forfatter
- Gæst
-
15 år 8 måneder siden #3219
af robin
Hej Muldmand jep det skulle den også gøre men det gør den ikke det rider men den anden gør det godt nok det er tomtom go 700 den vil bare men ikke rider der er ikke andet for jeg må prøve at køre der ned en af dagne skal nok til Federicia så du ser mig nek engang men jeg skriver nok først
- robin
- Emne forfatter
- Gæst
-
15 år 5 måneder siden #3727
af robin
hej muldmand det er ham fra nord er der fartkontrol i den gearindikator da jeg har lagt mærke til at lyset begynder at blingge når jeg køre for hurtig kan det passe eller er det bare noget at jeg synes
- Muldmand
- Gæst
-
15 år 5 måneder siden #3784
af Muldmand
Hej Robin
Hvis din displaybelysning står på auto og du køre et sted hvor der er tusmørke kan du komme ud for at belysningen skifter lidt op og ned i en kort periode.
Jeg tror det skyldes at lysføleren samtidig modtager nogle lysreflektioner fra gadelys, biler eller andet. Det høre op så snar det bliver bare en anelse mere mørkt.
Det er min bedste forklaring på din beskrivelse af problemet.
Hvis det er et større problem så skriv igen så finder vi en løsning.
Med venlig hilsen
Muldmand
Hvis din displaybelysning står på auto og du køre et sted hvor der er tusmørke kan du komme ud for at belysningen skifter lidt op og ned i en kort periode.
Jeg tror det skyldes at lysføleren samtidig modtager nogle lysreflektioner fra gadelys, biler eller andet. Det høre op så snar det bliver bare en anelse mere mørkt.
Det er min bedste forklaring på din beskrivelse af problemet.
Hvis det er et større problem så skriv igen så finder vi en løsning.
Med venlig hilsen
Muldmand
Tid til at oprette siden: 0.098 sekunder
- Du er her:
-
Hjem
-
Forum
-
Honda Blackbird Club Denmark
-