Kasko forsikring af 01'er BB

• Erik Uldall
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Mere
15 år 8 måneder siden #3137 af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Jeg gir ca. 5500 kr om året ved Top Danmark. Har alle vores forsikringer der. 5500 kr i selvrisiko. Hilsen Erik.B)

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• Carlo
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 7 måneder siden #3508 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Til rette vedkommende.

Da BB -klubben holdte deres årlige generalforsamling havde vi et at de \"tunge emner\" til debat, nemlig vores ofte alt for høje forsikringspræmier. Vi aftale at der måtte gøres noget, og så vidt jeg husker havde vi faktisk et par ildsjæle der frivilligt (næsten uden tvang) tilbød at arbejde hårdt på sagen.....

Vi har stadig ikke hørt mere til hvilke resultater der måtte være opnået på nuværende - hvad er status på sagen - er vi overhovedet kommet videre, og er der håb endnu, eller har vi nedlagt vores \"hurtigtarbejdende udvalg\"????????

Vi skulle jo meget gerne nå at drage nytte af vores fællesskab i dette kalenderår. Er der ikke udsigt til, at vi i klubregi kan opnå nogen gevinst, vil jeg straks begynde at kigge på en mere optimal løsning som enkeltperson.

Carlo, Brønshøj.

• knek
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
Mere
15 år 7 måneder siden #3510 af knek
Besvaret af knek på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hej Carlo og I andre

Kim formand og jeg har modtaget et fint oplæg fra Anders H. M., der kan sendes til diverse forsikringsselskaber, men der skal lige tages stilling til kontaktinfo for klubben, samt om bestyrrelsen skulle sende oplægget og evt. på klubbens brevpapir.

Jeg har sendt en mail til Kim om ovenstående og ville gerne rykke for svar :P , men jeg kan ikke sende mail til Kim iøjeblikket :( Så Kim hvis du læser dette, vil du ikke godt modtage mine mails, jeg føler mig afvist :whistle:

Mvh
En af de rette vedkomne :P

• kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #3511 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hej Kenneth

Det er ikke bevidst at jeg afviser dine mails, jeg har sendt dig en mail, som jeg håber kan løse lidt op for problemet.

Og til alle jer andre, så må jeg desværre erkende, at det er mig der har syltet sagen. Det er snart længe siden jeg har modtaget et oplæg fra Anders, det er desværre gået totalt i glemmebogen. Det beklager jeg. :(

Hilsen
Kim

• Carlo
Mere
15 år 7 måneder siden #3512 af Carlo
Besvaret af Carlo på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hej Kenneth, Kim, Anders m.fl.

Tak for hurtig responce. Ærgerligt, men okay. Jeg har bestemt ikke brug for en \"syndebuk\" eller lignende - jeg har brug for resultater. Lad os derfor se at komme videre med sagen og være konstruktive i klubbens fælles interesse. Jeg vil personligt ikke være spor ked af at kunne drage fordel af en billiger kaskoforsikring (såfremt jeg ikke bliver stillet dårligere end jeg er forsikret pt.), men jeg mener også at det ville gavne klubben at kunne tilbyde fornuftige forsikringsforhold for klubbens \"betalende medlemmer\".

Carlo, Brønshøj.

• kimbp
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #3513 af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hej Carlo

Jeg regnede hellere ikke med, at du var ude efter en syndebuk, jeg synes, at det er helt fint med en mild rykker - i en travl hverdag, er der nemt noget der kan smutte. :whistle:

Personligt, vil jeg også være glad for en billigere forsikring, så motivationen er bestemt tilstede.

/Kim

• Lennart
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #3533 af Lennart
Besvaret af Lennart på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
<<<<hej er hos sønderjysk og betaler 4500 med kasko
selv om de kender mig:evil:
selvrisiko 4000 er fyldt 41 B)

• Winnie
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #3726 af Winnie
Besvaret af Winnie på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Jeg giver lige knap 5.800 kr. for kasko hos Thisted forsikring

Jeg er kun 29 år - men står som elite billist

• Nybølle
  • Gæst
  • Gæst
15 år 5 måneder siden #3730 af Nybølle
Besvaret af Nybølle på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
5143 tryg tjenestemænd
6000 i sevrisiko for 03 bird

• Martin
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #4312 af Martin
Besvaret af Martin på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Så kom turen til mit forsikringsselskab...

Jeg skiftede i august fra en Honda VFR 750 1996 til BB 2000. På VFR'en betalte jeg ved Codan 3400 kr årligt (husker ikke selvrisikoen, men den var vel 4-5000 kr som jeg husker det). Vi har alle forsikringer ved Codan, og fik specifik forhandlet MC forsikringen helt i bund via assurandøren til vore store glæder.

Forleden dag, dumpede en ny police ind af døren. Jeg var nær faldet død om på gulvet: 16000 kr i helårlig premie og en selvrisiko på 11000 kr. Min første tanke: De må sgu havde spist orm eller fået influenza A...

Så tog jeg fat i min assurandøre. Han beklagede dybt, da det var en \"maskingenereret\" police (han bruget ikke ordet: Forsikringstilbud!!!) Men han ville straks tage fat i sagen. Nu venter jeg spændt på, hvad det så ender med.

Det kunne være rart hvis vi lavede en liste på medlemssiden, men de forskellige priser vi har ved diverse forsikringsselskaber. Desto bedre indsigt vi har, desto lettere er det at shoppe rundt og ikke mindst forhandle prisen i bund. Er der interesse (og det er naturligvis frivilligt, om man vil oplyse hvad man betaler) for et sådant projekt?

Martin<br><br>Indlæg redigeret af: Martin, den: 2009/10/17 09:22

Tid til at oprette siden: 0.087 sekunder
Leveret af Kunena Forum