Kasko forsikring af 01'er BB

• Martin
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #4313 af Martin
Besvaret af Martin på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hvis der er andre der har Codan, vile jeg da hjertens gerne høre hvad de giver for en BB.. Man er vel jyde ;-)

Oplys gerne følgende: Årlig premie, selvrisiko, har du alle forsikringer ved Codan, og din alder...

Martin<br><br>Indlæg redigeret af: Martin, den: 2009/10/14 23:38

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• poul dam
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Mere
15 år 3 måneder siden #4322 af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hej Martin
Giver ca.4200 og selvrisiko på ca.7000. Har alle forsikringer i Codan og er 52 ;) . det er med de 5% for at være med i ældresagen :P , men når der ingen skader er får vi jo ekstra 10% rabat :) .

Hygge PD

• robin
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #4325 af robin
Besvaret af robin på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
sådan en ung dreng tak for sist dejlig at møde dig hade set op til det

Hilsen Gunner Johansen
Norjyland

• Martin
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #4326 af Martin
Poul, jeg tror jeg skal have mine jyske gener frem i denne dag.

D.d. har jeg modtaget ny police og nok har de slået 8000 kr. af, så den årlige præmie lyder på kr. 6723 årligt med en selvrisiko på kr. 4950. Så er jeg da et stykke af vejen ned på et rimligt niveau. Men jeg er bestemt ikke tilfreds endnu, da det fortsat ikke er under gennemsnittet af det i gode medlemmer allerede har oplyst.

Men den med ældresagen, den må da svie på en ung mand som dig Poul smiler stort. Jeg er kun aspirant til ældresagen med mine 47 år, men på bedste jyske maner, er det jo næsten det samme som 50 år - så længe jeg taler om forsikringer vel at mærke :-) I alle andre spørgsmål vil jeg sikkret lyve mig yngre haha.

Hvis der er flere der har en Codan-forsikring, hører jeg meget gerne. Jeg noterer løbende de priser, i opgiver her i forum og når jeg har et fornuftigt grundlag, ligger jeg det på under \&quot;Kun for medlemmer\&quot;.

Martin

• madhed
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #4327 af madhed
Besvaret af madhed på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
hej folkens. har lige haft stor gennemgang af de forsikrings præmier jeg har hos alm brand. er i det de kalder sydjydsk _fynsk pulje !! ved ikke hvorfor det er delt sådan op men det er det så !! . havde førhen kasko på min bird med sidevogn , til cirka 9600 kr årligt , med en skønnet køretøjs værdi på 250.000 kr.
snakkede ikke med min almindelige assurandør i middelfart , men fik kontakt med en sød dame i kundecenteret i odense. :) har fået dem til at godtage den har 3 hjul ( vælter ikke !! ) kun 135 hk ifølge testbænks udskrift :evil: en egenvægt på 410 kg , alt det regnet sammen og divideret op i hinanden og alt det der forsikrings pjat , så blev det en helt anden pris !!. nu hedder den 5694 kr med selvrisiko på 5000 kr. hun var da sød ;-) :cheer:
stadig med køretøjsværdi 250.000.
mads
PS : det er med 22 års skadefri kørsel og den fremskredne alder af 40 år ;-)<br><br>Indlæg redigeret af: madhed, den: 2009/10/15 16:36

• Claus
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
Mere
15 år 3 måneder siden #4328 af Claus
Besvaret af Claus på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hej Martin
Jeg har i tjenstemændenens forsikring, jeg giver 4500 med en selvrisiko på 3000. Har alle forsikringer der og er 41 sommer gl.

Hilsen
Claus.

• Martin
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #4331 af Martin
Hej Claus

Det lyder interessant, og en yderst fornuftig pris må jeg sige - jeg er selv tjenestemand. Hvilket selskab havde du forsikringerne i?

//Martin

• Lennart
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #4333 af Lennart
Besvaret af Lennart på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hej Martin

betaler 4500 med kasko og en selvrisiko på 5000
hos sønderjyske
de startede med at ville have 7500kr men
en god sålid sønderjysk næve i bordert og så kunne de også se det var for dyrt :laugh:

Hilsen Lennart

• Martin
  • Gæst
  • Gæst
15 år 3 måneder siden #4334 af Martin
Jeg antager, at Claus mente Tryg - Tjenestemænd. Da jeg selv er ansat som tjenestemand, greb jeg knoglen og kontaktede dem. Så i løbet af næste uge forventer jeg at høre et tilbud fra deres side.

Man skal ikke undervurdere betydningen af, at kende markede og priserne specifikt for vores Blackbirds rent forsikringsmæssigt. Jeg oplyste både min nuværende assurandør og ham i Tryg om, at vi via vore klub udvekslede erfaringer og priser på forsikringer. At jeg derfor var særdeles godt inde i markedsprisen for at forsikre netop vores motorcykler, så fik tonen en lidt anden lyd. Ikke mindst da jeg nævnte, at jeg var ganske klar over, hvad de tilbød andre Blackbird-ejere af forsikringspriser.

Så hvorfor ikke udnytte vores gode klub til at fremme billige foriskringer. Vi har jo snart alle gråt hår og kører som pensionister ;-)

Så lad os satse på,a t klubben arbejder videre med sagen. I mellemtiden synes jeg i skal skrive, hvad i betaler. Vil i være anonyme, så mail mig i stedet.

//Martin

• Claus
Mere
15 år 3 måneder siden #4335 af Claus
Besvaret af Claus på emne Sv:Kasko forsikring af 01'er BB
Hej Martin
Du har gættet rigtigt, jeg mente tryg-tjforsikring.

MV
Claus

Tid til at oprette siden: 0.076 sekunder
Leveret af Kunena Forum