Løvfalds træf.'08
- Daniel
- Emne forfatter
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
-
Mindre
Mere
16 år 8 måneder siden #1366
af Daniel
Med venlig hilsen Daniel.
Løvfalds træf.'08 blev oprettet af Daniel
Vi har bestilt til seks(6, ikke sex). ![:whistle: :whistle:](/media/kunena/emoticons/whistling.png)
Suzuki ridderne kommer med. Og så længe der ikke er ringridning og andre konkurrencer, så håber jeg at det går.![:evil: :evil:](/media/kunena/emoticons/devil.png)
PS. Mundvandet løber allerede, ved tanken om den hjemmelavet rom-is, de servere på campen.![:kiss: :kiss:](/media/kunena/emoticons/kissing.png)
Mvh. Daniel
![:whistle: :whistle:](/media/kunena/emoticons/whistling.png)
Suzuki ridderne kommer med. Og så længe der ikke er ringridning og andre konkurrencer, så håber jeg at det går.
![:evil: :evil:](/media/kunena/emoticons/devil.png)
PS. Mundvandet løber allerede, ved tanken om den hjemmelavet rom-is, de servere på campen.
![:kiss: :kiss:](/media/kunena/emoticons/kissing.png)
Mvh. Daniel
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Ivser
- Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1383
af Ivser
Besvaret af Ivser på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Hej Daniel.
Det er da uhyggeligt hurtigt du/i er `faldet` til på campen. Er det `romisen` der trækker? Er mere sikker på at det er de farveladekander baren udleverer på bestilling. Det ender jo med i skal ha sæsonkort fremover:laugh:![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
I skal nu heller ikke tro i slipper for os. Vi tager chancen og tager wigwammen med. En` har jo prøvet hvordan hovedet har det om morgenen , når der har været for meget skruet op for varmen i hytten!!!!???![:side: :side:](/media/kunena/emoticons/sideways.png)
Vi håber i kan lokke flere med ovre fra egnen, så vi kan få lukket campen med `stil`.
Ivser:P
Det er da uhyggeligt hurtigt du/i er `faldet` til på campen. Er det `romisen` der trækker? Er mere sikker på at det er de farveladekander baren udleverer på bestilling. Det ender jo med i skal ha sæsonkort fremover:laugh:
![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
I skal nu heller ikke tro i slipper for os. Vi tager chancen og tager wigwammen med. En` har jo prøvet hvordan hovedet har det om morgenen , når der har været for meget skruet op for varmen i hytten!!!!???
![:side: :side:](/media/kunena/emoticons/sideways.png)
Vi håber i kan lokke flere med ovre fra egnen, så vi kan få lukket campen med `stil`.
Ivser:P
- poul dam
-
Mindre
Mere
16 år 8 måneder siden #1384
af poul dam
Besvaret af poul dam på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Hej
Jeg har nu også sikret mig i hytte til frue og bror med frue.
Hygge PD
Jeg har nu også sikret mig i hytte til frue og bror med frue.
Hygge PD
- knek
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_MODERATOR
-
Mindre
Mere
16 år 8 måneder siden #1385
af knek
Besvaret af knek på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Hej
Vi har også fået hytte og vi tager lillemanden med. Han kommer i bil sammen med Eva.
Mvh
Knek
Vi har også fået hytte og vi tager lillemanden med. Han kommer i bil sammen med Eva.
Mvh
Knek
- Nikolaj
- Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1393
af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Nu har jeg sandelig også sikret mig en 6 personers hytte helt til mig selv. Så hvis ikke vi ses før, så kan vi da sige tak for i år, når vi ses til SEP ![B) B)](/media/kunena/emoticons/cool.png)
Er fælleskørslen kun for BBer eller er alle de andre med også?
![B) B)](/media/kunena/emoticons/cool.png)
Er fælleskørslen kun for BBer eller er alle de andre med også?
- Daniel
- Emne forfatter
-
Mindre
Mere
16 år 8 måneder siden #1406
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Ja de hyggelige omgivelser og det gode selskab trækker Ivser, så det er jo med at smede mens jernet er varmt eller hvordan var det nu”¦”¦.![:silly: :silly:](/media/kunena/emoticons/silly.png)
Nikolaj jeg tror godt du kan få solgt de overskydende pladser hvis du vil, ellers har vi jo et festlokale når baren lukker.![:P :P](/media/kunena/emoticons/tongue.png)
Lyder godt at der er flere som er klar, jeg glæder mig allerede.![:) :)](/media/kunena/emoticons/smile.png)
Mvh. Daniel
![:silly: :silly:](/media/kunena/emoticons/silly.png)
Nikolaj jeg tror godt du kan få solgt de overskydende pladser hvis du vil, ellers har vi jo et festlokale når baren lukker.
![:P :P](/media/kunena/emoticons/tongue.png)
Lyder godt at der er flere som er klar, jeg glæder mig allerede.
![:) :)](/media/kunena/emoticons/smile.png)
Mvh. Daniel
- Nikolaj
- Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1408
af Nikolaj
Besvaret af Nikolaj på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Jaaaaaa - det tror jeg såmænd også godt, at jeg kan - altså få solgt pladserne.
Nu er jeg jo fra nord for Limfjorden, så mon ikke pladserne stiger lidt i pris, når vi nærmer os SEP?![:evil: :evil:](/media/kunena/emoticons/devil.png)
Ellers bor jeg der bare alene - er squ også blevet for magelig til alt det camping og roden rundt![:P :P](/media/kunena/emoticons/tongue.png)
......, men festlokale, når baren lukker? Absolut en mulighed
<br><br>Indlæg redigeret af: Nikolaj, den: 2008/05/27 18:27
Nu er jeg jo fra nord for Limfjorden, så mon ikke pladserne stiger lidt i pris, når vi nærmer os SEP?
![:evil: :evil:](/media/kunena/emoticons/devil.png)
Ellers bor jeg der bare alene - er squ også blevet for magelig til alt det camping og roden rundt
![:P :P](/media/kunena/emoticons/tongue.png)
......, men festlokale, når baren lukker? Absolut en mulighed
![:sick: :sick:](/media/kunena/emoticons/sick.png)
- kimbp
- Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1415
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Kassereren og jeg inkl. fruer er også klar med en hytte - det lyder som om vi bliver mange i år! Fedt. ![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
Hilsen
Kim
Hilsen
Kim
- Erik Uldall
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
-
Mindre
Mere
16 år 8 måneder siden #1417
af Erik Uldall
Besvaret af Erik Uldall på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Vi kommer også fra Fredericia. Hvis vi bliver mange er der også mange kander at dele.![:sick: :sick:](/media/kunena/emoticons/sick.png)
Vi ligger i telt, og håber på højere nat temperaturer end sidst vi var der.![:S :S](/media/kunena/emoticons/dizzy.png)
Det var en nærdødsoplevelse af de helt store.![:woohoo: :woohoo:](/media/kunena/emoticons/w00t.png)
Prøvede hele natten på om jeg kunne varme mine fødder i tanktasken, men kunne ikke få den lynet.![:unsure: :unsure:](/media/kunena/emoticons/unsure.png)
Hilsen ErikB)
![:sick: :sick:](/media/kunena/emoticons/sick.png)
Vi ligger i telt, og håber på højere nat temperaturer end sidst vi var der.
![:S :S](/media/kunena/emoticons/dizzy.png)
Det var en nærdødsoplevelse af de helt store.
Prøvede hele natten på om jeg kunne varme mine fødder i tanktasken, men kunne ikke få den lynet.
![:unsure: :unsure:](/media/kunena/emoticons/unsure.png)
Hilsen ErikB)
- kimbp
- Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1418
af kimbp
Besvaret af kimbp på emne Sv:Løvfalds træf.'08
Husk lige, at inden vi når september, skal vi også afholde vores fødselsdagstræf hos Maribo MC 15. - 17. august.
Nærmere info/indbydelse forventes udsendte i slutningen af juni.
Vel mødt.
Hilsen
Kim
Nærmere info/indbydelse forventes udsendte i slutningen af juni.
Vel mødt.
Hilsen
Kim
Tid til at oprette siden: 0.073 sekunder
- Du er her:
-
Hjem
-
Forum
-
Honda Blackbird Club Denmark